Chart z umiejętnościami zdobytymi ze szkoleń dla recepcji w hotelu

Dofinansowane szkolenia dla hoteli

W związku z nadchodzącym sezonem hotelarze stoją przed dużym wyzwaniem związanym z budowaniem zespołów w hotelach. Wiele obiektów hotelarskich funkcjonuje i funkcjonować może już niemal w pełni. Nowa rzeczywistość, z którą musieli się zmierzyć hotelarze to nie tylko wprowadzenie zmian związanych restrykcjami i wymogami lecz również priorytetowe tworzenie działów w hotelach niemal na nowo.  Nowy pracownik w hotelu przez rok czasu jest naszą inwestycją, dopiero po roku pracy jest w pełni samodzielną i przynoszącą zyski jednostką. Przez ten rok czasu poświęcamy czas na szkolenia, zaznajamianie ze standardami, schematami organizacyjnymi. Sam pracownik np. recepcji zdobywa nowe umiejętności, uczy się nowych rzeczy, które po roku praktyki przynoszą wymierne korzyści. Podczas wdrażania nowego recepcjonisty w obowiązki zazwyczaj uczymy twardych umiejętności, obsługa systemu, terminala, portali rezerwacyjnych, standardów obsługi – co i kiedy mówimy, obiegu dokumentów etc. Wiemy jak czasochłonna jest realizacja planu szkoleniowego dla nowej osoby w zespole,  dlatego wraz z firmą Humaneo wychodzimy naprzeciw potrzebom hotelarzy i wspólnie wprowadzamy dofinansowane szkolenia dla hoteli, których zadaniem jest szkolenie recepcjonistów przede wszystkim z umiejętności miękkich tj. technik zwiększających sprzedaż w obiekcie, procesy i metody działania z „trudnym Gościem”, sztuka Gościnności, zasady savoir vivre i dyplomacji w biznesie.

grupa osób uczestniczących w dofinansowane szkolenia dla recepcjonistów

Korzystając z dofinansowanych szkoleń dla pracowników hotelu w ramach projektu „Akademia szkoleń i doradztwa dla turystyki” każdy obiekt hotelarski zyskuje:

  • zindywidualizowane usługi, dostosowane do potrzeb danego hotelu, działu i jego pracowników,
  • elastyczne planowanie – miejsce szkolenia, harmonogram, ostateczny zakres tematyczny wspólnie ustalany zgodnie z bieżącymi potrzebami obiektu hotelarskiego,
  • profesjonalne podejście – usługi wysokiej jakości świadczone przez zweryfikowaną przez PARP instytucję, dysponującą odpowiednimi certyfikatami i akredytacjami, jak również wieloletnim doświadczeniem w branży szkoleniowej dla hotelarzy,
  • merytoryczne wsparcie – pomoc specjalisty na każdym etapie współpracy w zakresie formalnych aspektów związanych z pozyskaniem wsparcia, pozyskanie i rozliczenie dotacji.

Dofinansowane szkolenia dla recepcjonistów i innych działów w hotelu są skierowane dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski, z sektora turystycznego (PKD: N79, I), a ich celem jest podniesienie kompetencji pracowników hoteli w zakresie rekomendowanym przez Radę ds. Kompetencji w sektorze Turystyki. Wykorzystanie w praktyce nabytych kompetencji sprzyja zwiększeniu zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstw do zmieniających się warunków funkcjonowania branży turystycznej. Nabycie przez pracowników hoteli odpowiednich kompetencji zawodowych zgodnie z najnowszymi trendami w branży, wypływają na konkurencyjność obiektów hotelarskich.

Jeżeli mają Państwo jakieś pytania dotyczące dofinansowanych szkoleń zapraszamy do kontaktu z nami!

Wpis zrealizowany we współpracy z Humaneo.

Dodaj komentarz