FAQ
Szkolenia personelu
Szkolenia personelu hotelowego skierowane są przede wszystkim dla
pracowników recepcji hotelowej. Szkolę recepcjonistów
posiadających już doświadczenie jak i przyszłych recepcjonistów.
Nie. Szkolenie jest dostosowane do umiejętności recepcjonistów.
Długość zależy od ilości bloków tematycznych poruszanych na
szkoleniu. Szkolenie zazwyczaj trwa od 1 do 3 dni.
Tak. Zazwyczaj przed szkoleniem przeprowadzam rozmowę z osobą
decyzyjną, wspólnie ustalamy, co trzeba udoskonalić. Analizuję
również opinie o hotelu lub obiekcie hotelarskim przed rozpoczęciem
szkolenia. W razie potrzeby sprawdzam jakość przeprowadzanych
rozmów telefonicznych recepcjonista – gość oraz świadczę
usługę „tajemniczy gość”.
Zewnętrzny Manager Marketingu
Nie. Opcje można dostosować pod potrzebę obiektu hotelarskiego.
To uzależnione jest od potrzeb hotelu. Nie ma sztywnych ram
czasowych, w których obowiązuje umowa.
Przesyłam statystyki wykonanych działań. Ich ilość uzależniona
jest od potrzeb zleceniodawcy.
Jest to uzależnione od potrzeb obiektu hotelarskiego, jednak
najlepsze efekty przynosi publikacja co 2 dni.
Analizuję i zbieram informacje o hotelu dostępne w Internecie.
Kontaktuję się z obiektem i zbieram jak najwięcej informacji,
które mogłabym zamieścić na profilu.
Przed rozpoczęciem kampanii wysyłam do osoby decyzyjnej plan postów
do zaakceptowania. Gdy czegoś nie wiem, kontaktuję się z hotelem,
aby nie umieszczać zafałszowanych informacji.
Zdecydowanie polecam wtedy kontakt ze mną. Podczas trwania kampanii
analizuję publikowane posty, dbam o ich odpowiednią szatę
graficzną etc. Post oczywiście zostanie opublikowany zgodnie z
harmonogramem publikacji postów.
Tak, w niektórych przypadkach istnieje taka opcja.