Oferta

Szkolenia personelu

Marketing internetowy

Szkolenie pracowników recepcji hotelowej


Szkolenie pracowników recepcji hotelowej jest skierowane dla

dyrektorów, managerów i właścicieli obiektów hotelarskich,

którzy chcą:


Poprawić wizerunek obiektu hotelarskiego

Wyróżnić się świetną obsługą na tle konkurencji

Świadczyć ujednolicony, wysoki standard obsługi gości

Zwiększyć sprzedaż usług hotelowych, co za tym idzie osiągnąć

większy zysk

Sprawić aby gości obsługiwał gościnny i wykwalifikowany personel na recepcji

Zarządzać personelem na którym można polegać

Szkolenie niesie szereg wartości i korzyści dla recepcjonisty i 

gwarantuje:

Umiejętność wykorzystywania technik sprzedażowych w rozmowie z gościem

Umiejętność rozmowy i negocjacji z trudnym gościem

Wzrost pewności siebie w obsłudze gości, podniesienie swoich kwalifikacji

Poprawę efektywności i organizacji pracy

Naukę gościnnej obsługi gościa

Poprawę komunikacji z gośćmi

Poznanie zasad savoir – vivre

Szkolenia dla recepcjonistów 

Przed rozpoczęciem szkoleń dla branży hotelarskiej sprawdziłam oczekiwania hotelarzy wobec prowadzonych szkoleń (wyniki badania tutaj – szkolenia dla recepcji). 

Zgodnie z wynikami ankiety zdecydowaną większość czasu szkoleniowego poświęcam na ćwiczenia, uważam, że nic tak nie uczy jak praktyka. Podczas szkoleń z przyjemnością dzielę się zdobytym doświadczeniem. 

Jestem przygotowana do przeprowadzenia szkoleń dla pracowników recepcji z całego cyklu obsługi gościa, szkolę pracowników przed otwarciem hotelu (aby personel świadczył gościnną, wysoką jakość obsługi gości już od początku działania hotelu), oraz prowadzę szkolenia dla obiektów już istniejących. 

Tworzę i prowadzę szkolenia zgodnie z potrzebami obiektu hotelarskiego. 

Dla hoteli planujących otwarcie jak i hoteli chcących udoskonalić jakość obsługi stworzyłam Vademecum Hotelu, które dostaje każdy uczestnik szkolenia. W Vademecum Hotelu między innymi znajdują się takie elementy jak: baza wiedzy o hotelu, spis procedur obsługi gościa (check in, check out, trudny gość etc.), elementy prawa w hotelarstwie, kodeks etyki hotelarza.

Kampania marketingowa dla hotelu
Marketing internetowy w hotelu


W jaki sposób nawiązuję współpracę?

Po uprzednim kontakcie, bardzo chętnie przyjeżdżam do hotelu i spotykam się z osobami zarządzającymi, odpowiedzialnymi za pracę działu recepcji. Celem mojej wizyty nie jest sprzedaż szkolenia dla recepcjonistów, a sprawdzenie w czym mogę pomóc i jak mogę wesprzeć dany obiekt. Wspólnie z kierownictwem określamy wyzwania z jakimi recepcjoniści spotykają się na co dzień. Wspólnie ustalamy plan działania i szkolenia, aby warsztaty były jak najbardziej efektywne.

Dostosowuję ofertę i program szkolenia do aktualnych potrzeb hotelarzy. 

Poniżej znajdują się przykładowe programy szkoleniowe.

Marketing internetowy – Co możemy dla Ciebie zrobić?  

Zewnętrzny Manager Marketingu

Działy marketingu w hotelach często mają wiele na głowie –

rezerwacje, przygotowywanie ofert, utrzymywanie kontaktów ze stałymi

gośćmi, raportowanie etc. 

 

Często brakuje czasu na prowadzenie fanpage hotelowego na platformie Facebook, nie ma kiedy podziękować za opinie gości, aktualizacja danych na stronie internetowej ogranicza się tylko do tych najważniejszych zmian jak np. numer telefonu albo zmiana maila.

Doskonale to rozumiemy. Obecnie prowadzenie działań w internecie

jest niezwykle ważną ale i wymagającą czasu pracą. 

Dlatego chcemy Ci pomóc – przekaż to nam, zaoszczędź mnóstwo czasu i

ciesz się dobrym wizerunkiem Twojego obiektu w Internecie. 

 

Dbamy o pozytywny wizerunek, oraz pomagamy zaistnieć w Internecie obiektom hotelarskim. 


Czym się zajmujemy?:

Tworzymy i aktualizujemy treści na stronach internetowych obiektów

Odpowiadamy na opinie gości zamieszczone w Internecie

Wspieramy przy nawiązywaniu umów z portalami rezerwacyjnymi

Tworzymy treści, grafiki oraz prowadzimy konta hoteli w Social

Mediach


3 PROSTE KROKI

Jak to robimy 

01

Analiza

Po uprzednim kontakcie analizujemy widoczność w hotelu w Internecie. Sprawdzamy profile hotelu w OTA, analizujemy teksty na stronie internetowej obiektu,

zaznajamiamy się z opiniami na temat obiektu. 

 


02

Prezentacja

Spotykamy się osobami odpowiedzialnymi za wizerunek hotelu. Przedstawiamy co warto poprawić lub usprawnić, jakie dane wymagają aktualizacji. Przedstawiamy plan prowadzenia kont obiektu w Social Mediach. Wybieramy to, co w hotelu najlepsze i na czym warto się skupić. 

 

03

Rozpoczęcie współpracy

Podpisujemy umowę – zanim zdecydujesz się na długofalową współpracę, oferujemy „umowę próbną” – aby zobaczyć, czy nasza praca Ci odpowiada i spełnia Twoje wymagania. Zaraz po rozpoczęciu współpracy – działamy! 

 


Szkolenia dla recepcjonistów

Skontaktuj się z nami

Już dzisiaj skontaktuj się z nami, chętnie przedstawimy, co możemy dla Ciebie zrobić.


Uwaga! Ze względu na mocne zaangażowanie w projekty i świadczenie

najwyższej jakości usług, miesięcznie współpracujemy tylko z trzeba obiektami hotelarskimi. Decydując się na nasze usługi, upewniasz się, że zrobiłeś dobry krok w stronę poprawy wizerunku Twojego obiektu w Internecie.