Oferta
Szkolenia i warsztaty dla recepcjonistów
Gościnna obsługa gościa, Budowa wartości dla gości, Marketing dla recepcjonisty, Revenue Management
Szkolenia i warsztaty dla recepcjonistów
Tworzymy standardy obsługi Gości, usprawniamy bieżące procedury, kreujemy produkty gotowe do sprzedaży.
Buduj lojalność Gości, zadbaj o większy przychód, wprowadź standaryzację.
Każdy obiekt jest wyjątkowy, szkolenie jest tworzone indywidualnie pod bieżące potrzeby.
Popraw wizerunek obiektu oraz spraw aby gości obsługiwał gościnny i wykwalifikowany personel
Wyróżnij się świetną obsługą na tle konkurencji oraz świadcz ujednolicony, wysoki standard obsługi gości
Wykreuj wartości dla gości i komunikuj się językiem korzyści
Zwiększ sprzedaż usług hotelowych, co za tym idzie osiągnij
większy zysk
Zbuduj ofertę pobytową biorąc pod uwagę wartości dla gościa hotelowego
Zarządzaj personelem na którym można polegać
Szkolenia i warsztaty niosą szereg wartości i korzyści dla recepcjonisty oraz działu marketingu i sprzedaży:
Umiejętność wykorzystywania technik sprzedażowych w rozmowie z gościem
Kreowanie rozwiązań i produktów, które sprawdzą się w danym obiekcie
Wzrost pewności siebie w obsłudze gości, podniesienie swoich kwalifikacji
Poprawę efektywności i organizacji pracy
Wypracowanie wartości dla gości, poprawa komunikacji z nimi wykorzystując język korzyści
Umiejętność rozmowy i negocjacji z trudnym gościem
Poznanie zasad savoir – vivre, nauka gościnnej obsługi gościa
Szkolenia i warsztaty
Zdobyte doświadczenie nauczyło mnie, że nie ma uniwersalnego rozwiązania, które przynosi dobre efekty w każdym hotelu czy obiekcie hotelarskim – każdy powinien być traktowany indywidualnie.
Na co dzień pracuję jako manager sieci aparthoteli, gdzie wykorzystuję zdobyte doświadczenie, wciąż je zdobywam i chętnie się nim dzielę.
Na prowadzonych warsztatach i szkoleniach dla hotelarzy wspólnie kreujemy innowacyjne rozwiązania, produkty gotowe do sprzedaży oraz udoskonalamy produkty już istniejące, które wpłyną na dodatni wynik finansowy obiektu.
Podczas szkoleń dla recepcjonistów tworzymy standardy obsługi gości hotelowych lub usprawniamy bieżące procedury obsługi gości hotelowych, dzięki czemu obiekt będzie poszerzał bazę lojalnych i zadowolonych gości, co wpłynie na ugruntowanie pozycji na rynku hotelarskim i wzrost konkurencyjności.
Każdy uczestnik otrzymuje przydatne, zgodnie z aktualnymi potrzebami obiektu materiały szkoleniowe, które służą jako wskazówki do dalszej pracy.
Dla obiektów, które chcą zrewolucjonizować bieżącą obsługę gości hotelowych lub obiektów, które dopiero wchodzą na rynek hotelarski stworzyliśmy Vademecum Hotelu, które jest bazą wiedzy o obiekcie i obsłudze gościa, miejscem na wspólnie wypracowane procedury – dzięki czemu hotelarz ma wszystko w jednym miejscu.
Przed rozpoczęciem tworzenia Vademecum Hotelu i warsztatów z cyklu obsługi gości sprawdziliśmy oczekiwania hotelarzy wobec szkolenia (wyniki badania tutaj – szkolenia dla recepcji) i na tej podstawie przygotowaliśmy ogólny program szkoleniowy, który dostosowujemy do potrzeb hotelarzy.
Po przeprowadzonych warsztatach jesteśmy do dyspozycji uczestników i udzielamy bezpłatnych konsultacji.


W jaki sposób nawiązujemy współpracę?
Na warsztatach tworzymy rozwiązania, które sprawdzą się w danym obiekcie, dlatego przed prowadzeniem szkolenia dążymy do zrozumienia procesów w obiekcie, a także przeprowadzamy analizę obiektu patrząc na organizację jako całość. Celem rozmowy z hotelarzem nie jest sprzedaż warsztatów, a sprawdzenie w czym możemy pomóc i jak możemy wesprzeć dany obiekt. Wspólnie z kierownictwem określamy wyzwania z jakimi pracownicy hotelu spotykają się na co dzień.
Dostosowujemy ofertę i program szkolenia do aktualnych potrzeb recepcjonistów, prowadzimy również szkolenia dla działu Służby Pięter czy działu sprzedaży.
Wspólnie ustalamy plan działania, aby warsztaty były jak najbardziej efektywne, a po przeprowadzonym szkoleniu zapewniam bezpłatne konsultacje.
Poniżej znajdują się przykładowe programy szkoleniowe dla recepcjonistów 2021:
Marketing internetowy – Co możemy dla Ciebie zrobić?
Działy marketingu w hotelach często mają wiele na głowie –
rezerwacje, przygotowywanie ofert, utrzymywanie kontaktów ze stałymi
gośćmi, raportowanie etc.
Często brakuje czasu na prowadzenie fanpage hotelowego na platformie Facebook, nie ma kiedy podziękować za opinie gości, aktualizacja danych na stronie internetowej ogranicza się tylko do tych najważniejszych zmian jak np. numer telefonu albo zmiana maila.
Doskonale to rozumiemy. Obecnie prowadzenie działań w internecie
jest niezwykle ważną ale i wymagającą czasu pracą.
Dlatego chcemy Ci pomóc – przekaż to nam, zaoszczędź mnóstwo czasu i
ciesz się dobrym wizerunkiem Twojego obiektu w Internecie.
Dbamy o pozytywny wizerunek, oraz pomagamy zaistnieć w Internecie obiektom hotelarskim.
Czym się zajmujemy?:
Tworzymy i aktualizujemy treści na stronach internetowych obiektów. Dbamy o aktualne dane o obiekcie.
Odpowiadamy na opinie gości zamieszczone w Internecie (Facebook, Google, Tripadvisor, Booking itp.)
Wspieramy przy nawiązywaniu umów z portalami rezerwacyjnymi OTA. Tworzymy konta, uzupełniamy treści, pomagamy w konfiguracji.
Prowadzimy konta hoteli w Social
Mediach, planujemy posty, tworzymy treści, grafiki, raportujemy wyniki.
3 PROSTE KROKI
Jak to robimy
01
Analiza
Po uprzednim kontakcie analizujemy widoczność w hotelu w Internecie. Sprawdzamy profile hotelu w OTA, analizujemy teksty na stronie internetowej obiektu,
zaznajamiamy się z opiniami na temat obiektu.
Sprawdzamy konta obiektu w Social Mediach.
02
Prezentacja
Spotykamy się osobami odpowiedzialnymi za wizerunek hotelu. Przedstawiamy co warto poprawić lub usprawnić, jakie dane wymagają aktualizacji. Przedstawiamy plan działania w Social Mediach. Wybieramy to, co w hotelu najlepsze i na czym warto się skupić.
03
Rozpoczęcie współpracy
Podpisujemy umowę – zanim zdecydujesz się na długofalową współpracę, oferujemy „umowę próbną” – aby zobaczyć, czy nasza praca Ci odpowiada i spełnia Twoje wymagania. Zaraz po rozpoczęciu współpracy – działamy i przysyłamy comiesięczne raporty.

Skontaktuj się z nami
Już dzisiaj skontaktuj się z nami, chętnie przedstawimy, co możemy dla Ciebie zrobić.
Uwaga! Ze względu na mocne zaangażowanie w projekty i świadczenie
najwyższej jakości usług, miesięcznie współpracujemy tylko z trzeba obiektami hotelarskimi. Decydując się na nasze usługi, upewniasz się, że zrobiłeś dobry krok w stronę poprawy wizerunku Twojego obiektu w Internecie.