Oferta

Szkolenia i warsztaty

Gościnna obsługa gościa, Budowa wartości dla gości,

Budowa oferty sprzedażowej

Marketing internetowy

Social Media, Blogi, Public Relations

Szkolenia i warsztaty


Szkolenia i warsztaty dla hoteli i obiektów hotelarskich są skierowane dla

dyrektorów, managerów i właścicieli obiektów hotelarskich,

którzy chcą:


Poprawić wizerunek obiektu hotelarskiego oraz sprawić aby gości obsługiwał gościnny i wykwalifikowany personel

Wyróżnić się świetną obsługą na tle konkurencji oraz świadczyć ujednolicony, wysoki standard obsługi gości

Wykreować wartości dla gości i komunikować się językiem korzyści

Zwiększyć sprzedaż usług hotelowych, co za tym idzie osiągnąć

większy zysk

Zbudować ofertę pobytową biorąc pod uwagę wartości dla gościa hotelowego

Zarządzać personelem na którym można polegać

Szkolenia i warsztaty niosą szereg wartości i korzyści dla recepcjonisty oraz działu marketingu i sprzedaży:

Umiejętność wykorzystywania technik sprzedażowych w rozmowie z gościem

Kreowanie rozwiązań i produktów, które sprawdzą się w danym obiekcie

Wzrost pewności siebie w obsłudze gości, podniesienie swoich kwalifikacji

Poprawę efektywności i organizacji pracy

Wypracowanie wartości dla gości, poprawa komunikacji z nimi wykorzystując język korzyści

Umiejętność rozmowy i negocjacji z trudnym gościem

Poznanie zasad savoir – vivre, nauka gościnnej obsługi gościa

Szkolenia i warsztaty

Zdobyte doświadczenie nauczyło mnie, że nie ma uniwersalnego rozwiązania, które przynosi dobre efekty w każdym hotelu czy obiekcie hotelarskim.

Na prowadzonych warsztatach i szkoleniach dla hotelarzy wspólnie kreujemy innowacyjne rozwiązania, produkty gotowe do sprzedaży oraz udoskonalamy produkty już istniejące, które wpłyną na dodatni wynik finansowy obiektu.

Wspólnie tworzymy standardy obsługi gości hotelowych lub usprawniamy bieżące procedury obsługi gości hotelowych, dzięki czemu obiekt będzie poszerzał bazę lojalnych i zadowolonych gości, co wpłynie na ugruntowanie pozycji na rynku hotelarskim i wzroście konkurencyjności.

Każdy uczestnik otrzymuje przydatne, zgodnie z aktualnymi potrzebami obiektu materiały szkoleniowe, które służą jako wskazówki do dalszej pracy.

Dla obiektów, które chcą zrewolucjonizować bieżącą obsługę gości hotelowych lub obiektów, które dopiero wchodzą na rynek hotelarski stworzyłam Vademecum Hotelu, które jest bazą wiedzy o obiekcie i obsłudze gościa, miejscem na wspólnie wypracowane procedury – dzięki czemu hotelarz ma wszystko w jednym miejscu.

Przed rozpoczęciem tworzenia Vademecum Hotelu i warsztatów z cyklu obsługi gości sprawdziłam oczekiwania hotelarzy wobec szkolenia (wyniki badania tutaj – szkolenia dla recepcji) i na tej podstawie przygotowałam ogólny program szkoleniowy, który dostosowuję do potrzeb hotelarzy.

Po przeprowadzonych warsztatach jestem do dyspozycji hotelarzy i udzielam bezpłatnych konsultacji.

Kampania marketingowa dla hotelu
Marketing internetowy w hotelu


W jaki sposób nawiązuję współpracę?

Na moich warsztatach tworzymy rozwiązania, które sprawdzą się w danym obiekcie, dlatego przed prowadzeniem szkolenia dążę do zrozumienia procesów w obiekcie, a także przeprowadzam analizę obiektu patrząc na organizację jako całość. Celem rozmowy z hotelarzem nie jest sprzedaż warsztatów, a sprawdzenie w czym mogę pomóc i jak mogę wesprzeć dany obiekt. Wspólnie z kierownictwem określamy wyzwania z jakimi pracownicy hotelu spotykają się na co dzień.

Dostosowuję ofertę i program szkolenia do aktualnych potrzeb hotelarzy. 

Wspólnie ustalamy plan działania, aby warsztaty były jak najbardziej efektywne, a po przeprowadzonym szkoleniu zapewniam bezpłatne konsultacje.

Poniżej znajdują się przykładowe programy szkoleniowe.

Marketing internetowy – Co możemy dla Ciebie zrobić?  

Działy marketingu w hotelach często mają wiele na głowie –

rezerwacje, przygotowywanie ofert, utrzymywanie kontaktów ze stałymi

gośćmi, raportowanie etc. 

 

Często brakuje czasu na prowadzenie fanpage hotelowego na platformie Facebook, nie ma kiedy podziękować za opinie gości, aktualizacja danych na stronie internetowej ogranicza się tylko do tych najważniejszych zmian jak np. numer telefonu albo zmiana maila.

Doskonale to rozumiemy. Obecnie prowadzenie działań w internecie

jest niezwykle ważną ale i wymagającą czasu pracą. 

Dlatego chcemy Ci pomóc – przekaż to nam, zaoszczędź mnóstwo czasu i

ciesz się dobrym wizerunkiem Twojego obiektu w Internecie. 

 

Dbamy o pozytywny wizerunek, oraz pomagamy zaistnieć w Internecie obiektom hotelarskim. 


Czym się zajmujemy?:

Tworzymy i aktualizujemy treści na stronach internetowych obiektów. Dbamy o aktualne dane o obiekcie.

Odpowiadamy na opinie gości zamieszczone w Internecie (Facebook, Google, Tripadvisor, Booking itp.)

Wspieramy przy nawiązywaniu umów z portalami rezerwacyjnymi OTA. Tworzymy konta, uzupełniamy treści, pomagamy w konfiguracji.

Prowadzimy konta hoteli w Social

Mediach, planujemy posty, tworzymy treści, grafiki, raportujemy wyniki.


3 PROSTE KROKI

Jak to robimy 

01

Analiza

Po uprzednim kontakcie analizujemy widoczność w hotelu w Internecie. Sprawdzamy profile hotelu w OTA, analizujemy teksty na stronie internetowej obiektu,

zaznajamiamy się z opiniami na temat obiektu. 

Sprawdzamy konta obiektu w Social Mediach.

 


02

Prezentacja

Spotykamy się osobami odpowiedzialnymi za wizerunek hotelu. Przedstawiamy co warto poprawić lub usprawnić, jakie dane wymagają aktualizacji. Przedstawiamy plan działania w Social Mediach. Wybieramy to, co w hotelu najlepsze i na czym warto się skupić. 

 

03

Rozpoczęcie współpracy

Podpisujemy umowę – zanim zdecydujesz się na długofalową współpracę, oferujemy „umowę próbną” – aby zobaczyć, czy nasza praca Ci odpowiada i spełnia Twoje wymagania. Zaraz po rozpoczęciu współpracy – działamy i przysyłamy comiesięczne raporty.

 


Szkolenia dla recepcjonistów, szkolenia dla hotelarzy

Skontaktuj się z nami

Już dzisiaj skontaktuj się z nami, chętnie przedstawimy, co możemy dla Ciebie zrobić.


Uwaga! Ze względu na mocne zaangażowanie w projekty i świadczenie

najwyższej jakości usług, miesięcznie współpracujemy tylko z trzeba obiektami hotelarskimi. Decydując się na nasze usługi, upewniasz się, że zrobiłeś dobry krok w stronę poprawy wizerunku Twojego obiektu w Internecie.