O mnie

szkolenia i warsztaty dla hotelarzy, justyna rachuba

Dzień dobry!

Nazywam się Justyna Rachuba, chętnie pomogę Ci określić wartości dla gości w Twoim obiekcie i opracować ofertę sprzedażową na ich podstawie. Prowadzę warsztaty i szkolenia dla hotelarzy. Wspólnie z działem recepcji stworzymy schematy rozmowy z gośćmi w języku korzyści z zachowaniem zasad savoir – vivre i gościnności. Efekt moich działań w Twoim obiekcie? Dodatki wynik finansowy obiektu.

Ponadto wspieramy hotele i obiekty hotelarskie w działaniach marketingowych.

Czym się zajmuję na warsztatach i szkoleniach dla recepcjonistów?

Pomagam określić wartości dla gościa hotelowego w Twoim obiekcie.

Rozwiązuję problemy związane z organizacją i małą efektywnością

pracy na stanowisku recepcjonisty

Pomagam ujednolicić zasady obsługi gościa hotelowego. Tłumaczę jak rozmawiać z trudnym gościem

Wspieram w tworzeniu ofert pobytowych w oparciu o wartości dla gości hotelowych

Buduję pozytywny wizerunek recepcjonisty

Pomagam wdrożyć techniki zwiększające sprzedaż w hotelu

Marketing internetowy w hotelu

Wspieram nowo otwierane hotele i obiekty hotelarskie, buduję treści na stronę, tworzymy i budujemy konta na portalach rezerwacyjnych OTA.


Pomagam zaktualizować i zoptymalizować dane o hotelu umieszczone w

Internecie

Odpowiadam na opinie gości na temat obiektu zamieszczone w Internecie (Tripadvisor, Booking, Facebook itp.)

Prowadzę konta hoteli w Social Mediach (tworzę strategię,

planuję, prowadzę, monitoruję i raportuję profile społecznościowe hoteli). 


Dlaczego warto mi zaufać

Jestem związana z hotelarstwem od szesnastego roku życia. 

Ukończyłam technikum hotelarskie w ZSE w Olsztynie. Studiowałam na Akademii Morskiej gdzie uzyskałam dyplom inżyniera oraz magistra Towaroznawstwa ze specjalnością Organizacja Usług Turystyczno -Hotelarskich. 

Zanim założyłam firmę lepszyhotel.pl pracowałam w trójmiejskich hotelach, gdzie m.in. byłam kierownikiem ds. marketingu i sprzedaży w hotelu w Gdańsku.  Obecnie z radością realizuję hotelarską pasję w INA Management obejmując stanowisko managera sieci aparthoteli. Całą moją historię jak znalazłam się w tym miejscu można przeczytać na moim fanpage na Facebooku,

Nie jestem teoretykiem. Wiem, że najlepiej uczy się na przykładach z życia wziętych, a dzięki mojemu doświadczeniu (recepcjonista, kierownik ds. marketingu i sprzedaży) mam takich mnóstwo. Jestem autorką Vademecum Hotelu. Vademecum jest wskazówką dla recepcjonisty jak perfekcyjnie obsługiwać gości oraz bazą wiedzy na temat danego obiektu hotelarskiego – więcej informacji tutaj.


Ponadto wspieram działy marketingu w prowadzeniu działań

marketingowych w Internecie. 

Uważam, że człowiek uczy się całe życie dlatego też ukończyłam certyfikowany przez Google i IAB Europe kurs z podstaw

marketingu internetowego.

Ponadto ukończyłam kurs Professional Diploma in Digital Marketing autoryzowany przez Digital Marketing Institute, po którym uzyskałam tytuł certyfikowanego specjalisty ds. marketingu internetowego (Certified Digital Marketing Professional).

Uczestniczyłam w wielu mniejszych kursach marketingowych, aby pogłębić moją wiedzę.

Mam niespełna 30 lat i uważam, że mój wiek ma tutaj duże znaczenie: jestem na bieżąco z trudami i odpowiedzialnością pracy w recepcji hotelowej, znam ogrom pracy związanej z byciem nie szefem a liderem, który razem ze swoim zespołem zdobywa kolejne wytyczone cele oraz wspólnie cieszy się z osiągniętych sukcesów.

Teraz wspieram hotele i obiekty hotelarskie, wykorzystuję zdobyte umiejętności i z przyjemnością przekazuję je dalej.

Zachęcam do nawiązania ze mną znajomości na portalu LinkedIn.

Ponadto z sukcesem prowadzę bloga rodzinnego .