O nas

szkolenia i warsztaty dla hotelarzy, justyna rachuba

Dzień dobry!

Chętnie pomożemy Tobie określić wartości dla gości w Twoim obiekcie i opracować ofertę sprzedażową na ich podstawie. Prowadzimy warsztaty i szkolenia dla hotelarzy. Wspólnie z działem recepcji tworzymy schematy rozmowy z gośćmi w języku korzyści z zachowaniem zasad savoir - vivre i gościnności. Efekt naszych działań w Twoim obiekcie? Dodatki wynik finansowy obiektu.

Ponadto wspólnie z pasjonatami w branży szkolimy dział Służby Pięter oraz prowadzimy warsztaty z Revenue Management.

Warsztaty i szkolenia dla recepcjonistów

Pomagamy określić wartości dla gościa hotelowego w Twoim obiekcie.

Rozwiązujemy problemy związane z organizacją i małą efektywnością

pracy na stanowisku recepcjonisty

Pomagamy ujednolicić zasady obsługi gościa hotelowego. Ćwiczymy jak rozmawiać z trudnym gościem

Wspieramy w tworzeniu ofert pobytowych w oparciu o wartości dla gości hotelowych

Budujemy pozytywny wizerunek recepcjonisty

Pomagamy wdrożyć techniki zwiększające sprzedaż w hotelu

Revenue Management

Wspieramy nowo otwierane hotele i niezależne obiekty hotelarskie planując sprzedaż noclegów wykorzystując sprawdzone narzędzia


Uczymy zarządzać przychodami obiektu, gdzie cena jest uzależniona od istniejącego popytu

Pokazujemy jak zyskać optymalną relację między obłożeniem hotelu a ceną pokoju

Wspólnie opracowujemy schemat działania i optymalizacji cenowej aby uzyskać możliwie największy zysk


Kilka słów o założycielce Lepszego Hotelu

Jestem związana z hotelarstwem od szesnastego roku życia. 

Ukończyłam technikum hotelarskie w ZSE w Olsztynie. Studiowałam na Akademii Morskiej gdzie uzyskałam dyplom inżyniera oraz magistra Towaroznawstwa ze specjalnością Organizacja Usług Turystyczno -Hotelarskich. 

Zanim założyłam firmę lepszyhotel.pl pracowałam w trójmiejskich hotelach, gdzie m.in. byłam kierownikiem ds. marketingu i sprzedaży w hotelu w Gdańsku.  Obecnie z radością realizuję hotelarską pasję w INA Management obejmując stanowisko managera sieci aparthoteli. Całą moją historię jak znalazłam się w tym miejscu można przeczytać na moim fanpage na Facebooku,

Nie jestem teoretykiem. Wiem, że najlepiej uczy się na przykładach z życia wziętych, a dzięki mojemu doświadczeniu (recepcjonista, kierownik ds. marketingu i sprzedaży) mam takich mnóstwo. Jestem autorką Vademecum Hotelu. Vademecum jest wskazówką dla recepcjonisty jak perfekcyjnie obsługiwać gości oraz bazą wiedzy na temat danego obiektu hotelarskiego – więcej informacji tutaj.


Ponadto wspieram działy marketingu w prowadzeniu działań

marketingowych w Internecie. 

Uważam, że człowiek uczy się całe życie dlatego też ukończyłam certyfikowany przez Google i IAB Europe kurs z podstaw

marketingu internetowego.

Ponadto ukończyłam kurs Professional Diploma in Digital Marketing autoryzowany przez Digital Marketing Institute, po którym uzyskałam tytuł certyfikowanego specjalisty ds. marketingu internetowego (Certified Digital Marketing Professional).

Uczestniczyłam w wielu mniejszych kursach marketingowych, aby pogłębić moją wiedzę.

Mam niespełna 30 lat i uważam, że mój wiek ma tutaj duże znaczenie: jestem na bieżąco z trudami i odpowiedzialnością pracy w recepcji hotelowej, znam ogrom pracy związanej z byciem nie szefem a liderem, który razem ze swoim zespołem zdobywa kolejne wytyczone cele oraz wspólnie cieszy się z osiągniętych sukcesów.

Teraz wspieram hotele i obiekty hotelarskie, wykorzystuję zdobyte umiejętności i z przyjemnością przekazuję je dalej.

Zachęcam do nawiązania ze mną znajomości na portalu LinkedIn.

Ponadto z sukcesem prowadzę bloga rodzinnego .