O mnie

Dzień dobry!

Nazywam się Justyna Rachuba, jestem trenerem oraz zewnętrznym managerem marketingu.

Czym się zajmuję jako trener?

Pomagam recepcjonistom ujednolicić zasady obsługi gościa

hotelowego

Rozwiązuję problemy związane z organizacją i małą efektywnością

pracy na stanowisku recepcjonisty

Tłumaczę jak rozmawiać z trudnym gościem

Pokazuję jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi

Buduję pozytywny wizerunek recepcjonisty

Pomagam wdrożyć techniki zwiększające sprzedaż w hotelu

Czym się zajmuję jako Zewnętrzny Marketing Manager?

Wspieram nowo otwierane hotele i obiekty hotelarskie (m.in.

copywriting, tworzenie i prowadzenie kont w Social Mediach i portalach rezerwacyjnych OTA)


Pomagam zaktualizować i zoptymalizować dane o hotelu umieszczone w

Internecie

Odpowiadam na opinie gości na temat obiektu zamieszczone w Internecie (Tripadvisor, Booking, Facebook itp.)

Prowadzę konta hoteli w Social Mediach (tworzę strategię,

przygotowuję grafiki, teksty do postów, prowadzę i monitoruję profile społecznościowe hoteli). 


Dlaczego warto mi zaufać

Jestem związana z hotelarstwem od szesnastego roku życia. 

Ukończyłam technikum hotelarskie w ZSE w Olsztynie. Studiowałam na Akademii Morskiej gdzie uzyskałam dyplom inżyniera oraz magistra Towaroznawstwa ze specjalnością Organizacja Usług Turystyczno -Hotelarskich. 

Zanim założyłam firmę lepszyhotel.pl pracowałam w trójmiejskichhotelach, gdzie m.in. byłam kierownikiem ds. marketingu i sprzedaży w hotelu w Gdańsku. Całą moją historię jak znalazłam się w tym miejscu można przeczytać na moim fanpage na Facebooku

Nie jestem teoretykiem. Wiem, że najlepiej uczy się na przykładach z życia wziętych, a dzięki mojemu doświadczeniu (recepcjonista, kierownik ds. marketingu i sprzedaży) mam takich mnóstwo. Jestem autorką Vademecum Hotelu. Vademecum jest wskazówką dla recepcjonisty jak perfekcyjnie obsługiwać gości oraz bazą wiedzy na temat danego obiektu hotelarskiego – więcej informacji tutaj.


Ponadto wspieram działy marketingu w prowadzeniu działań

marketingowych w Internecie. 

Uważam, że człowiek uczy się całe życie dlatego też ukończyłam certyfikowany przez Google i IAB Europe kurs z podstaw

marketingu internetowego.

Ponadto ukończyłam kurs Professional Diploma in Digital Marketing autoryzowany przez Digital Marketing Institute, po którym uzyskałam tytuł certyfikowanego specjalisty ds. marketingu internetowego (Certified Digital Marketing Professional).

Uczestniczyłam w wielu mniejszych kursach marketingowych, aby pogłębić moją wiedzę.

Mam niespełna 30 lat i uważam, że mój wiek ma tutaj duże znaczenie: jestem na bieżąco z trudami pracy w recepcji hotelowej, oraz znam ogrom pracy związanej z byciem kierownikiem ds. marketingu i sprzedaży. 

 

Teraz wspieram hotele i obiekty hotelarskie, wykorzystuję zdobyte umiejętności i z przyjemnością przekazuję je dalej.