O nas

Dzień dobry!
Chętnie pomożemy Tobie określić wartości dla gości w Twoim obiekcie i opracować ofertę sprzedażową na ich podstawie. Prowadzimy warsztaty i szkolenia dla hotelarzy. Wspólnie z działem recepcji tworzymy schematy rozmowy z gośćmi w języku korzyści z zachowaniem zasad savoir – vivre i gościnności. Efekt naszych działań w Twoim obiekcie? Dodatki wynik finansowy obiektu.
Ponadto wspólnie z pasjonatami w branży szkolimy dział Służby Pięter oraz prowadzimy warsztaty z Revenue Management.
Warsztaty i szkolenia dla recepcjonistów
Pomagamy określić wartości dla gościa hotelowego w Twoim obiekcie.
Rozwiązujemy problemy związane z organizacją i małą efektywnością
pracy na stanowisku recepcjonisty
Pomagamy ujednolicić zasady obsługi gościa hotelowego. Ćwiczymy jak rozmawiać z trudnym gościem
Wspieramy w tworzeniu ofert pobytowych w oparciu o wartości dla gości hotelowych
Budujemy pozytywny wizerunek recepcjonisty
Pomagamy wdrożyć techniki zwiększające sprzedaż w hotelu
Revenue Management
Wspieramy nowo otwierane hotele i niezależne obiekty hotelarskie planując sprzedaż noclegów wykorzystując sprawdzone narzędzia
Uczymy zarządzać przychodami obiektu, gdzie cena jest uzależniona od istniejącego popytu
Pokazujemy jak zyskać optymalną relację między obłożeniem hotelu a ceną pokoju
Wspólnie opracowujemy schemat działania i optymalizacji cenowej aby uzyskać możliwie największy zysk
Kilka słów o założycielce Lepszego Hotelu