Szkolenie „Profesjonalna obsługa Gościa” – Hotel Szary Residence w Krakowie

szary

W ostatnich dniach miałam przyjemność realizować kolejne szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Gościa. Poświęciliśmy dwa dni na zgłębienie wielu tematów, których celem było wskazanie, jak istotna jest gościnna i profesjonalna obsługa.

Szkolenie było realizowane w hotelu Szary Residence. Ten trzygwiazdkowy obiekt położony jest w Michałowicach, zaledwie 25 minut od Krakowa. To świetna alternatywa dla tych chcących mieć kontakt z nieograniczoną przyrodą w spokojnej okolicy i jednocześnie posiadać dostęp do udogodnień dużego miasta.

Hotel posiada 40 pokoi, restaurację, sale konferencyjne, obszerny parking (w cenie noclegu). Do dodatkowych atrakcji z pewnością można zaliczyć stadninę koni, salę fitness, saunę oraz udogodnienia dla dzieci np. plac zabaw czy dedykowane menu.

Podczas szkolenia obecni byli nie tylko recepcjoniści ale również kelnerzy czy kierownicy działów. Poruszyliśmy i rozwiązaliśmy wiele zagadnień z tematów takich jak budowa pozytywnego wizerunku, zasady budowania relacji z Gośćmi, bazowanie na wartościach podczas budowania ofert dla Gości. Obszernie poruszyliśmy temat trudnych sytuacji oraz trudnych rozmów – nie tylko w relacjach Gość – Obsługa ale również rozmów wewnątrz zespołowych. Dwa dni spędziliśmy na wspólnym poszukiwaniu rozwiązań i konstruktywnych dyskusjach.  To, co cenię najbardziej to zaangażowanie grupy. Bardzo miło wspominam atmosferę panującą podczas szkolenia oraz szybkie nabranie zaufania do siebie wzajemnie. Świetny, Gościnny i zmotywowany zespół to klucz do sukcesu obiektu.

Dla kogo jest szkolenie z profesjonalnej obsługi Gościa?

Dla zespołów działów recepcji czy restauracji ale również działu HK. Dla wszystkich, którzy posiadają bezpośredni kontakt z Gościem. Szkolenie jest ogólnorozwojowe, uczestnik zdobywa i szlifuje umiejętności związane z obsługą Gościa ale również rozbudowuje wiedzę na temat budowy wizerunku, pierwszego wrażenia. Z pewnością wiele elementów z danego szkolenia może być z sukcesem wykorzystywane nie tylko w zawodzie ale również na płaszczyznach nie związanych z pracą. Każdorazowo szkolenie jest dopasowywane pod odpowiedni dział, tak aby osadzać teorię w konkretnych sytuacjach, które przytrafiają się w standardowym dniu pracy.

Dlaczego profesjonalna obsługa Gościa jest kluczowym elementem sukcesu firmy?

Nienaganna obsługa klienta to przede wszystkim świetna opinia, jaką goście po sobie zostawiają. Do tego pozwala na osiągnięcie zamierzonych przychodów oraz jest jedna z wielu form konkurowania na rynku. Gościnna, przyjazna i pomocna obsługa ma za zadanie budować satysfakcję klienta oraz zaufanie, które jest podstawą do kształtowania lojalności gości wobec hotelu.