O mnie

Dzień dobry!
Chętnie pomogę określić wartości dla gości w Twoim obiekcie i opracować ofertę sprzedażową na ich podstawie. Prowadzę warsztaty i szkolenia dla hotelarzy. Wspólnie z działem recepcji tworzymy schematy rozmowy z gośćmi w języku korzyści z zachowaniem zasad savoir - vivre i gościnności. Efekt moich działań w Twoim obiekcie? Dodatki wynik finansowy obiektu.
Ponadto wspólnie z pasjonatami w branży szkolę dział Służby Pięter oraz prowadzę warsztaty z Revenue Management.
Warsztaty i szkolenia dla recepcjonistów
Pomagam określić wartości dla gościa hotelowego w Twoim obiekcie.
Rozwiązuję problemy związane z organizacją i małą efektywnością
pracy na stanowisku recepcjonisty
Pomagam ujednolicić zasady obsługi gościa hotelowego. Ćwiczymy jak rozmawiać z trudnym gościem
Wspieram w tworzeniu ofert pobytowych w oparciu o wartości dla gości hotelowych
Buduję pozytywny wizerunek recepcjonisty
Pomagam wdrożyć techniki zwiększające sprzedaż w hotelu
Revenue Management
Wspieram nowo otwierane hotele i niezależne obiekty hotelarskie planując sprzedaż noclegów wykorzystując sprawdzone narzędzia
Uczę zarządzać przychodami obiektu, gdzie cena jest uzależniona od istniejącego popytu
Pokazuję jak zyskać optymalną relację między obłożeniem hotelu a ceną pokoju
Wspólnie opracowujemy schemat działania i optymalizacji cenowej aby uzyskać możliwie największy zysk
Kilka słów o założycielce Lepszego Hotelu