kontakt@lepszyhotel.pl

O mnie

szkolenia i warsztaty dla hotelarzy, justyna rachuba

Dzień dobry!

Chętnie pomogę określić wartości dla gości w Twoim obiekcie i opracować ofertę sprzedażową na ich podstawie. Prowadzę warsztaty i szkolenia dla hotelarzy. Wspólnie z działem recepcji tworzymy schematy rozmowy z gośćmi w języku korzyści z zachowaniem zasad savoir - vivre i gościnności. Efekt moich działań w Twoim obiekcie? Dodatki wynik finansowy obiektu.

Ponadto wspólnie z pasjonatami w branży szkolę dział Służby Pięter oraz prowadzę warsztaty z Revenue Management.

Warsztaty i szkolenia dla recepcjonistów

Pomagam określić wartości dla gościa hotelowego w Twoim obiekcie.

Rozwiązuję problemy związane z organizacją i małą efektywnością

pracy na stanowisku recepcjonisty

Pomagam ujednolicić zasady obsługi gościa hotelowego. Ćwiczymy jak rozmawiać z trudnym gościem

Wspieram w tworzeniu ofert pobytowych w oparciu o wartości dla gości hotelowych

Buduję pozytywny wizerunek recepcjonisty

Pomagam wdrożyć techniki zwiększające sprzedaż w hotelu

Revenue Management

Wspieram nowo otwierane hotele i niezależne obiekty hotelarskie planując sprzedaż noclegów wykorzystując sprawdzone narzędzia


Uczę zarządzać przychodami obiektu, gdzie cena jest uzależniona od istniejącego popytu

Pokazuję jak zyskać optymalną relację między obłożeniem hotelu a ceną pokoju

Wspólnie opracowujemy schemat działania i optymalizacji cenowej aby uzyskać możliwie największy zysk


Kilka słów o założycielce Lepszego Hotelu

Jak podnieść jakość obsługi i zwiększyć sprzedaż w hotelu? Wiem, jak to zrobić – bo sama przez lata odpowiadałam za wyniki.

Od ponad 15 lat działam w branży hotelarskiej – od pracy w recepcji po zarządzanie siecią obiektów aparthotelowych. Obecnie wspieram dyrektorów hoteli w usprawnianiu operacji, szkoleniu zespołów i poprawie wyników finansowych. Proponuję wyłącznie sprawdzone, praktyczne rozwiązania.

Zarządzałam siecią 7 aparthoteli w największych miastach Polski – Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku i Poznaniu – nadzorując pracę zespołów, wdrażając standardy i dbając o jakość, sprzedaż i rentowność. Efekt? 5 na 7 obiektów osiągało średnią ocen powyżej 9,1 na Booking.com przy kilku tysiącach opinii.

Nie jestem teoretykiem. Wiem, że najlepiej uczy się na przykładach z życia wziętych, a dzięki mojemu doświadczeniu mam takich mnóstwo. Jestem autorką Vademecum Hotelu. Vademecum jest wskazówką dla recepcjonisty jak perfekcyjnie obsługiwać gości oraz bazą wiedzy na temat danego obiektu hotelarskiego – więcej informacji tutaj.


Wiem, z jakimi wyzwaniami mierzą się dyrektorzy i managerowie na co dzień – rotacja personelu, spadające oceny, presja wyników, trudności w motywowaniu zespołu. Dlatego oferuję rozwiązania „szyte na miarę” – praktyczne szkolenia, wdrożenia i narzędzia, które realnie zmieniają jakość obsługi i wspierają sprzedaż.

Ze względu na ciągłą obecność w branży jestem na bieżąco z trudami i odpowiedzialnością pracy w recepcji hotelowej, znam ogrom pracy związanej z byciem nie szefem a liderem, który razem ze swoim zespołem zdobywa kolejne wytyczone cele oraz wspólnie cieszy się z osiągniętych sukcesów.

Jeśli celem Państwa hotelu jest nie tylko wysoki standard obsługi, ale również lojalność gości, zmotywowany i dobrze przeszkolony zespół oraz realny wzrost przychodów zapraszam do kontaktu. Wspólnie stworzymy rozwiązania, które przełożą się na lepsze opinie, sprawniejsze działanie operacyjne i wyższą rentowność obiektu.